Leadworks

Leadworks ⟶ Telemarketing

 

Telemarketing is en blijft een van de krachtigste proactieve instrumenten om leads te genereren in de zakelijke markt. Leadworks kent de mogelijkheden en onmogelijkheden. Onze aanpak heeft zich sinds 2001 keer op keer bewezen. Maar niets is vanzelfsprekend. Markten, omstandigheden en organisaties veranderen. Wij gaan steeds weer scherp op zoek naar de meest effectieve aanpak. Wij doen dit volgens onze New business aanpak waarin we een heldere strategie, een sterke propositie en dito doelstellingen formuleren. Dit is het vertrekpunt voor elke campagne. We kijken daarbij altijd verder dan alleen telemarketing. Wij ontwikkelen een unieke propositie tijdens een strategische workshop. Het startpunt van iedere samenwerking. Benieuwd naar wat wij doen tijdens deze workshop?  

 

Naast gekwalificeerde leads die new business genereren, levert het tijdwinst voor het salesteam. Zij kunnen zich concentreren op waar ze echt goed in zijn: het verkoopgesprek. Onze mensen houden van hun vak. Hun gesprekken worden pas echt interessant wanneer er een barrière valt te nemen, de deur op een kier gaat en het gesprek uitgroeit tot een echte dialoog op basis van kennis, inhoud en inzicht.

 

Geïnteresseerd in onze new business aanpak? Neem contact met ons op.