Leadworks

Leadworks ⟶ Training & Workshops

 

 

Telemarketing: uitbesteden of zelf doen?

 

Kies je voor het laatste, dan zorgt Leadworks ook daar voor het verschil. Ons trainingsprogramma maakt jou succesvol in leadgeneratie, zowel telefonisch als online.

 

Na het volgen van een training ben je in staat om zelf een prikkelende ‘pitch’ te ontwikkelen. Kom je via de juiste vragen tot een effectief gesprek. En maak je meer en zinvolle afspraken, zo creëer je New Business. 

 

Training Telefonische Acquisitie

 

Wil jij jouw telefonische acquisitie skills verbeteren? Dan ben je bij Leadworks aan het goede adres. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het werven van klanten via de telefoon. Wij bieden een praktische training aan waarbij we praktijk en theorie met elkaar afwisselen. Deze training is geschikt voor iedereen die nieuwe klanten wil benaderen per telefoon en een relatie wil opbouwen met prospects. 

 

We geven in deze training antwoord op de volgende vragen:

 

Daarnaast komen slimme gesprekstechnieken, het inventariseren van relevante gegevens en het omgaan met bezwaren aan bod. 

We leren je hoe je consultatieve selling kunt toepassen; een methode waarbij je de unieke situatie van de klant als uitgangspunt neemt. We vertellen je alles over Leadnurturing; het koesteren, verrijken en cultiveren van prospects. 

 

De opgedane theorie gaan we ook in praktijk brengen door het doen van oefeningen met de door jou meegebrachte prospects. Na afloop ga je naar huis met praktische en persoonlijke tips zodat je de volgende dag direct het verschil kunt maken! Tevens ontvang je een certificaat van deelname.


Voor wie
Mensen uit het marketing & salesteam, accountmanagers, salessupport en medewerkers binnendienst.

 

 

 

 

Strategische Workshop

 

Wij starten voor elke nieuwe opdrachtgever met een strategische workshop. Op basis van het Value Proposition Canvas Model verkrijgen we inzicht in product-markt combinaties. Hierbij is het van belang de antwoorden op de onderstaande vragen zo helder mogelijk te formuleren. Hiermee kunnen we de doelgroep zo concreet mogelijk maken, evenals de personen die we binnen deze bedrijven gaan benaderen.

 

 

Voor wie
Deze workshop is speciaal ontwikkeld voor onze kersverse klanten waarvoor wij een New Business campagne gaan ontwikkelen.