Leadworks Marketing Automation                

 

Wat is marketing automation?

Marketing automation is software die voor u inzichtelijk maakt wat bezoekers van uw website en lezers van uw nieuwsbrief interessant vinden. Dit gebeurt door het gebruik van de nieuwste software waarmee het gedrag en daardoor ook de specifieke interesses van uw doelgroep meetbaar worden. Marketing automation zorgt voor een verbreding van uw marketing potentieel, zonder dat u daar extra personeel voor hoeft aan te nemen. Door het automatiseren van sociale media, e-mailverkeer, content beheer en het effectief onderverdelen van contacten vergroot uw marketing potentieel exceptioneel.

Bekijk de introductievideo over marketing automation

 

Wat levert marketing automation mij op?

Allereerst maakt het uw bestaande marketing en sales activiteiten inzichtelijk. Vervolgens is het zaak om een sterke inbound marketing strategie neer te zetten. Hierdoor genereert u meer leads door het gebruik van de juiste content en geoptimaliseerde vindbaarheid in verschillende online zoekmachines. Uw inzet en resultaten worden in de software bijgehouden, bijsturing om de effectiviteit te vergroten is op ieder moment mogelijk. De resultaten van de Inbound marketing zijn belangrijk voor een goede en specifiek op uw doelgroep gerichte outbound marketing aanpak. Door het juiste gebruik van marketing automation ziet u uiteindelijk veel beter wat het effect is van uw campagnes, wat interessant is voor uw organisatie en uw adverteerders én creëert u dus veel betere leads.

 

Wat zijn de voordelen van marketing automation?

Op de korte termijn boekt u tijdwinst door het automatiseren van interne en externe marketingprocessen. Daarnaast maakt Leadworks voor u inzichtelijk wat uw positie bij zoekmachines is en wat voor zoekwoorden uw potentiële klanten gebruiken.

Op de middellange termijn levert marketing automation door Leadworks expansie op voor uw bedrijf. Dit uit zich in betere leads voor potentiële klanten en betere cross sell (een nieuwe dienst of product verkopen aan een bestaande klant) mogelijkheden naar uw bestaande klanten. 

Op de lange termijn optimaliseert u uw marketing- en sales processen door de veel betere analyses die marketing automation u biedt. Uw ROI (Return On Investment) doel kunt u binnen zes maanden naar boven bijstellen doordat geautomatiseerde marketingactiviteit de efficiëntie van uw marketingplan verhoogt.

Waarom kiezen wij voor SharpSpring?

Dit jaar heeft de Emerce 100 voor de eerste keer een aparte categorie voor marketing automation software opgenomen in de lijst. Beslissers in de e-business geven SharpSpring 6 sterren en dat is goed voor de eerste plaats! Hiermee hebben grote namen als Hubspot het nakijken. De concurrerende prijs/kwaliteitverhouding was van doorslaggevende betekenis.

Klik op deze link om te zien hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.

SharpSpring Software is 100% schaalbaar. U betaalt dus nooit teveel voor uw platform op maat. De kosten van deze cloud-based oplossing start al met een prijs vanaf  € 50 per maand.

 

Wat is SharpSpring Mail+?

Mail+ is een gebruiksvriendelijk e-mail marketing platform met meer functionaliteit waaronder een ingebouwd CRM tegen een zeer gunstige prijs. Deze software verbindt, converteert en meet uw campagnes. In combinatie met een telemarketing campagne wordt Mail+ een krachtige tool met uitstekende mogelijkheden om potentiele klanten door het salesproces te leiden (leadnurturing).

Waarom marketing automation via Leadworks?

Bij Leadworks hebben wij al meer dan 15 jaar ervaring met het opzetten van zowel in- als outbound marketing strategieën voor de B2B & B2C sector, kortom het genereren van leads zit ons in het bloed. Als gecertificeerd partner van de SharpSpring marketing automation software hebben wij deze jarenlange ervaring een spreekwoordelijke geautomatiseerde boost kunnen geven. SharpSpring en Leadworks delen namelijk dezelfde filosofie: gebruiksvriendelijke service op maat door middel van een uitgebreid pakket aan mogelijkheden tegen een scherpe prijs. Volgens marketingdeskundigen is automatisering dé belangrijkste ontwikkeling op marketing gebied. Dat betekent dat als u nu instapt, u deel uitmaakt van de zogenaamde early adopters van deze techniek. Zo bent u dus de toekomst én uw concurrenten een stapje voor!

Bekijk onze presentatie over SharpSpring Marketing Automation

 

Succesvolle cases

Bij Leadworks werken wij al geruime tijd met marketing automation software voor verschillende klanten. En omdat zogenaamde casebeschrijvingen meer zeggen dan honderd marketing thermen kunt u hieronder bekijken hoe marketing automation heeft uitgepakt voor bedrijven die al van onze diensten gebruik maken.  

  

 

Meer weten?

Marketing automation is best een technisch verhaal, dat beseffen wij ons bij Leadworks terdege. Speciaal hiervoor hebben wij een demo klaar staan die u in twintig minuten, vanachter uw bureau, een 1 op 1 rondleiding geeft door de vele mogelijkheden van marketing automation en de SharpSpring software voor uw organisatie. Vraag dus nu de demo aan via deze link. Binnen 24 uur zal een van onze specialisten contact met u opnemen voor een geheel vrijblijvende kennismaking met deze bijzondere software en de kansen die het uw organisatie biedt

 

 

Blogworks

21 06 2016 Leadmanagement onmisbaar bij New Business Leadmanagement onmisbaar bij New Business

Bedrijven zien het belang van leadgeneratie maar realiseren zich niet altijd dat dit een lange termijnstrategie vereist. Er worden via verschillende kanalen leads verzameld waar vervolgens niets mee gebeurt.

 

 

Meer >