tele-
marketing

Beproefd, bewezen, beslist

Telemarketing is en blijft het krachtigste proactieve instrument om leads te genereren in de zakelijke markt. Leadworks kent de mogelijkheden en onmogelijkheden. Onze aanpak heeft zich sinds 2001 keer op keer bewezen. Maar niets is vanzelfsprekend. Markten, omstandigheden en organisaties veranderen. Telkens gaan wij scherp op zoek naar de meest effectieve aanpak. Een heldere strategie, een sterke propositie en dito doelstellingen zijn het vertrekpunt voor elke campagne. Uw unieke propositie en onze zakelijke aanpak wijzen de weg naar nieuwe en waardevolle commerciële contacten.

Wat levert het op?

Naast sterke leads die new business genereren, levert het tijdwinst voor uw salesteam. Zij kunnen zich concentreren op waar ze echt goed in zijn: het verkoop gesprek.

Wij helpen u de WIIFM (what's in it for me) propositie te ontwikkelen, met succesvolle acquisitie, leadnurturing en consultative selling.

Leadworks is ambitieus

Onze mensen houden van hun vak. Hun gesprekken worden pas echt interessant wanneer er een barrière valt te nemen, de deur op een kier gaat en het gesprek uitgroeit tot een echte dialoog op basis van kennis, inhoud en inzicht..           

Geïnteresseerd in onze new business aanpak?

Neem contact op en besteed uw acquisitie uit.

 

Forbo, fabrikant van vloerbedekkingen, bouwlijmen en producten in de aandrijf- en lichte transporttechniek: sinds 2014 levert Leadworks ons afspraken die het verschil maken.
 

Blogworks

21 06 2016 Leadmanagement onmisbaar bij New Business Leadmanagement onmisbaar bij New Business

Bedrijven zien het belang van leadgeneratie maar realiseren zich niet altijd dat dit een lange termijnstrategie vereist. Er worden via verschillende kanalen leads verzameld waar vervolgens niets mee gebeurt.

 

 

Meer >